online hulp

Wat kan het nieuwe Knoworries voor u betekenen? | Knoworries

 In Knoworries

Onlangs heeft oprichter Jeroen Komen zijn bedrijf Knoworries te Nieuwegein verkocht aan drie nieuwe eigenaren. Onder leiding van dit directietrio gaat Knoworries een nieuwe koers varen. Haar missie: “voorsprong door kennis”.

Sinds deze maand zijn Arjen van Ruiten, Pascal Lokin en Marco Lutters de nieuwe eigenaren van Knoworries. Directeur Van Ruiten is blij met de komst van professionals Lokin en Lutters. “Pascal en Marco beschikken over een enorme dosis gecertificeerde kennis, waardoor we in staat zijn als Microsoft Silverpartner op hoogwaardig niveau IT oplossingen te kunnen aanbieden. Daar waar de kennis van de klant ophoudt, beginnen wij.“

Jeroen Komen richtte Knoworries 19 jaar geleden op. “In Pascal, Marco en Arjen heb ik een prachtig team van nieuwe eigenaren gevonden. Knoworries is sinds de start in 1995 een bedrijf waar de passie van de betrokkenen tot zijn recht komt. Met de overname door deze drie partners beschikt Knoworries over nieuwe energie voor strategie, Microsoft technologie, bedrijfsvoering en klantenbinding’, vertelt hij.

“De intentie om het bedrijf verder uit te breiden is in de praktijk al direct merkbaar”, zegt Pascal Lokin. “Door de forse groei van ons klantenbestand was personele groei noodzakelijk. In juli verwelkomen we twee nieuwe collega’s. Zij gaan onze huidige medewerkers op de Remote Beheer afdeling aanvullen, zodat we nog sneller kunnen reageren op vragen van onze klanten en optimaal preventieve werkzaamheden kunnen uitvoeren. Door op maat gemaakte opleidingsprogramma’s houden we het kennisniveau van deze nieuwe, maar ook van de bestaande, medewerkers up-to-date.  Interne processen zijn tegen het licht gehouden en waar nodig op scherp gezet. We moeten ‘lean and mean’ blijven om snel op veranderingen in de markt te kunnen blijven reageren.”

Ook de manier waarop Knoworries haar klanten op afstand ondersteunt gaat verbeteren. Marco Lutters maakt op dit moment een professionalisatieslag met de software die gebruikt wordt voor de klanten. Door gebruik van “proven technology” in de vorm van Microsoft System Center producten gaan wij onze bestaande en nieuwe klanten een hoger niveau van service leveren. Onze jarenlange ervaring op dit gebied maakt dat we dit in een multi-klantomgeving zeer effectief kunnen inzetten. Hierdoor kunnen we niet alleen sneller acteren maar, beter nog, proactief de problemen aanpakken voordat deze kritiek worden.

Recommended Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search