"Wij zien Knoworries als onze eigen afdeling automatisering"
Klanten via klanten
In veel gevallen krijgt Knoworries haar nieuwe klanten via bestaande klanten. Hoe mooi kun je het hebben! Op deze manier hebben we veel klanten in 2021 mogen verwelkomen. Eind vorig jaar werden wij door de IT-manager van onze klant Ziggo Dome voorgesteld aan John Koekenbier van de organisatie Dienstencentrum. John was recentelijk aangetreden als nieuwe directeur en ging direct op zoek naar een nieuwe IT-partner om zijn automatiseringsomgeving aan te passen aan de wensen en eisen van nu.
“Het Dienstencentrum is een organisatieadviesbureau en biedt advisering en ondersteuning op maat op het gebied van duurzaamheid en kwaliteit en dat doen we momenteel met 11 medewerkers”, zei John in ons kennismakingsgesprek. Al snel ging het gesprek over de Line of Business applicaties waarover John zich al aan het oriënteren was. De huidige applicatie die werd gebruikt voor het boeken van uren draaide nog op een fysieke server. En die stond op locatie bij het Dienstencentrum. John gaf zelf al aan dat hij graag afscheid nam van deze server, mits hij al zijn data (300.000 bestanden in 30.000 mappen) richting de cloud kon verhuizen. Die conclusie was snel gemaakt.
